Košík Nákupní košík 0 položek za 0 Kč

Úvodní stránka Jak postupovat Reklamační řád

Reklamační řád

Jsme jen lidé a může se stát, že i přes veškerou snahu a důslednou kontrolu Vám zašleme špatně sestavenou objednávku nebo vadné zboží. I když je to ojedinělá věc, reklamaci řešíme vždy důsledně, rychle a vždy se snahou, aby byl zákazník spokojen. Kontaktovat nás můžete na emailové adrese: info@mantasocks.cz či telefonicky - informace nejdete v kontaktech. Ponožky patří mezi spotřební textilní zboží, jehoz výdrž je závislá na intenzitě užívání. Proto doporučujeme přečtení pokynů pro dlouhou životnost prstových ponožek.

Reklamace zboží musí splňovat všechny náležitosti reklamačního řádu jinak nebude reklamace uznána.

  • vyskytne-li se vada na zboží, je nutné bez zbytečného odkladu toto zboží reklamovat
  • nelze však zaměňovat záruční dobu s životností výrobku
  • při reklamaci je nutné předložit prodejní doklad s datem a cenou nákupu

Naše firma nenese odpovědnost za:

  • nedodání či zdržení zásilek zaviněných ze strany objednavatele udáním nesprávných nebo neúplných údajů o čase, místě či osobě příjemce
  • zpoždění zásilek, pokud k nim došlo v důsledku událostí, které nemůžeme jakkoli ovlivnit (např. dopravní zácpy, dopravní nehody, přírodní živly,…)                                                     

Přihlásit se | Zaregistrujte se
Jméno 
Heslo

Zapomenuté heslo

Kontakt |  Mapa stránek          Webové stránky: NETservis s.r.o.

TOPlist